Nem elég vonzó és hiteles üzenetet közvetítesz a toborzás során?
A potenciális munkatársak nem tudják, hogy miben különböztök a versenytársaktól?
A meglévő munkatársak nem azt gondolják a cégetekről, amit te szeretnél?
Tedd meg velünk az egyik legfontosabb lépést a sikeres Employer Branding érdekében: Határozd meg te is munkáltatói értékígéretedet a hatékonyabb toborzási- és megtartási folyamatok érdekében!
Mi az a munkáltatói értékígéret?
A munkáltatói értékajánlat, vagyis az Employer Value Proposition (EVP) az az előre megfogalmazott üzenet, munkáltatói értékígéret csomag a cégünkről, amelyet közvetíteni szeretnénk kifelé a potenciális munkatársaknak, valamint befelé a már meglévő munkatársak számára.
Milyen a jó Employer Value Proposition (EVP)?
- szervezeten belül releváns
- versenytársakhoz képest megkülönböztető
- célcsoport számára vonzó és hiteles
Milyen szerepe van az EVP-nek az Employer Branding tervezési folyamatában?
Az Employer Branding Stratégia alkotás során:
- az employer branding üzleti igényből kiindulva térképezzük fel az üzleti célokat és elvárásokat
- diagnózist végzünk a munkáltatói érték ígéret csomag meghatározása érdekében (kutatásunk a saját és a versenytársi környezet megítéléséhez és a célcsoport megértéséhez segít hozzá)
- a diagnózisra alapozva, a vezetőséggel közös értésben fogalmazzuk meg a lokálisan releváns, versenytársakhoz képest megkülönböztető, és a célcsoport számára nem csak vonzó, de egyben hiteles munkáltatói értékajánlatot (employer value proposition – EVP)
- az EVP meghatározását követi az EVP életre keltésére és fenntartására, valamint fejlesztésére vonatkozó Kreatív Employer Branding Stratégiai tervezés (minden munkavállalói élménypontba az érintettekkel közösen, az EVP-t erősítő employer branding eszközöket építünk be, amikkel az egész életciklust fejlesztjük
- Mindvégig a három alapcél, - a bevonzás, elkötelezés és megtartás - hatékonyságának érdekében, üzleti eredményességi mérőszámok alapján tervezünk
Az EVP tehát az az alap, amire az employer branding eszközeit, ötleteit, csatornáit használva építkezhetünk. Az employer branding eszközeivel az EVP-t fordítjuk le kreatív üzenetekké, vizuális megjelenésekké, üzenet csomagokká és akciókká. Ezeket az egész munkavállalói életciklus folyamatba integráljuk, ami ott kezdődik, hogy valaki először hall a cégről és azután is tart, ha valaki felmondott és elment a cégtől.
Ha Te is szeretnél vonzó és hiteles munkáltatói értékígéretet megfogalmazni leendő- és meglévő munkatársaid számára, akkor várunk kurzusunkon!
FIGYELEM: Ez az online kurzus részét képezi a teljes Employer Branding kurzusunknak is, ezért ezen a kurzuson belül találsz egy kedvezményes kuponkódot, amellyel beszámításra kerül ennek az ára a nagy kurzus árába.